REGULAMIN MINIKOLONII ZIMOWYCH 2024 W SNG
Regulamin dotyczy wszystkich Uczestników minikolonii.
Rodzice/ Opiekunowie zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym regulaminem i zapoznania z nim dziecka – uczestnika minikolonii i kursu na Młodszego Ratownika
Opiekunowie na MINIKOLONIACH dokładają wszelkich starań by stworzyć dzieciom jak najlepsze warunki do wypoczynku, umożliwić im aktywne uczestnictwo w życiu grupy oraz zorganizować jak najlepiej czas wolny.
1. Minikolonie organizowane są dla dzieci w wieku 6-14 lat . Uczestnicy minikolonii przebywają pod opieką wychowawców od godz. 7.30 do godz.16.30, od poniedziałku do piątku. Dzieci są odbierane z placówki wyłącznie przez osoby wskazane w karcie zgłoszeniowej.
1.2 Minikolonie odbywają się w następujących turnusach:
T1 29.01.24 - 02.02.24
T2 05.02.24 - 09.02.24
1.3. Zapisy na minikolonie odbywają wyłącznie drogą elektroniczną. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego skontaktujemy się z Państwem w przeciągu 48 h w celu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia oraz prześlemy całą niezbędną dokumentację. Proszę nie dokonywać wpłat za minikolonie bez otrzymania potwierdzenia rezerwacji (informacja drogą mailową) od Organizatora.
2. Rodzice odpowiadają za bezpieczną drogę dziecka do placówki i z powrotem.
3. Uczestnicy minikolonii mają prawo do:
3. 1. spokojnego wypoczynku
3. 2. uczestniczenia we wszystkich zajęciach podczas turnusu
3. 3. korzystania ze wszystkich urządzeń i sprzętów niezbędnych do realizacji programu minikolonii
4. Uczestnicy mają obowiązek:
4. 1. przestrzegać regulaminu i harmonogramu zajęć
4.2.bezwzględnie podporządkować się poleceniom wychowawców, przestrzegać zasad
bezpieczeństwa i zachowywać zgodnie ze wskazówkami osoby prowadzącej
4. 3. przestrzegać ramowego harmonogramu dnia
4. 4. brać udział w realizacji programu minikolonii
4. 5. szanować mienie, pomoce dydaktyczne (za szkody wyrządzone przez dziecko, materialnie odpowiedzialni są rodzice lub opiekunowie).
4. 6. zachowywać się kulturalnie; dbać o dobrą atmosferę w grupie rówieśniczej
4. 7. Posiadać ubrania stosowne do aktywności na dworze oraz w pomieszczeniu, adekwatnych do warunków atmosferycznych, obuwia sportowego na zmianę oraz być przygotowanym do wejścia na basen (strój kąpielowy, ręcznik, czepek, klapki, grzebień) , antypoślizgowych skarpet na zmianę (warunek konieczny by wejść na teren sali zabaw)
4. 8. w przypadku złego samopoczucia - niezwłocznie zgłosić wychowawcy wszelkie dolegliwości
4. 9. udziału we wszystkich zajęciach i posiłkach,
5. Samowolne oddalenie się od opiekunów, niesubordynacja, niezdyscyplinowanie, niewykonywanie poleceń wychowawców, nieprzestrzeganie regulaminu będzie skutkowało wykluczeniem uczestnika z udziału w półkoloniach (bez możliwości zwrotu opłaty za półkolonie).
6. Uczestnikom minikolonii zabrania się:
- samowolnego opuszczania obiektu,
- palenia tytoniu i zażywania innych środków odurzających,
- zażywania lekarstw bez wiedzy opiekuna,
- używania otwartego ognia,
- niszczenia sprzętu,
- stosowania przemocy fizycznej lub psychicznej,
- naśmiewania się i szydzenia z innych – taką sytuację należy niezwłocznie zgłosić wychowawcy
- przynoszenia urządzeń multimedialnych.
7. Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione przez uczestników podczas minikolonii oraz za zniszczenia rzeczy należących do dzieci, a dokonanych przez innych uczestników.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia uczestnika minikolonii z powodu dysfunkcji, problemów zdrowotnych, alergii, alergii pokarmowych dziecka, które uniemożliwiają zapewnienie dziecku właściwej opieki.
9. Rodzice lub opiekunowie prawni mają obowiązek niezwłocznie powiadomić kierownika minikolonii o chorobie dziecka.
10. Rodzice lub opiekunowie prawni mają obowiązek punktualnie przyprowadzać i odbierać dzieci – zgodnie z harmonogramem zajęć. Za odebranie dziecka po godzinie 16:30 zostanie naliczona dodatkowa opłata – 100,00zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę- zgodnie z umową.
11. Rodzice/ Opiekunowie zobowiązani są:
• Do niezwłocznego - w ciągu jednej godziny – odbioru dziecka z minikolonii w przypadku wystąpienia u ich dziecka niepokojących objawów choroby (podwyższona temperatura, kaszel, katar, duszności).
• Dokonać wpłaty w ramach potwierdzenia wpisania dziecka na listę uczestników, najpóźniej na 14 dni przed jego rozpoczęciem. Brak wpłaty będzie oznaczać rezygnację z turnusu. Wpłaty można dokonać na konto, poprzez panel klienta lub w recepcji obiektu.
• Zgłosić rezygnację dziecka z turnusu najpóźniej na tydzień przed jego rozpoczęciem.
Dane do przelewu:
mBank 21 1140 1108 0000 5497 7900 1012
Tytułem: Minikolonie w SNG, imię i nazwisko dziecka, wybrany turnus.
Wpłaty na konto należy dokonać po wcześniejszym potwierdzeniu uczestnictwa dziecka w półkoloniach przez Kierownika Wypoczynku.
Akceptacja regulaminu
Oświadczam, iż zapoznałem/am się z postanowieniami niniejszego regulaminu i akceptuję jego brzmienie.*
W związku z obowiązywaniem ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informujemy, że: Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi więcej o RODO.
W związku z obowiązywaniem ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informujemy, że: Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi więcej o RODO.