rezerwuj ściankę rezerwuj urodziny

regulaminy


Warunkiem dobrej i bezpiecznej zabawy jest przestrzeganie zasad, które obowiązują w danej przestrzeni. Zapoznajcie się z nimi.

1. Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z Sali Zabaw SNG.

2. Przed wejściem na Salę Zabaw należy zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

3. Sala Zabaw jest czynna codzienne w godzinach 8.00 – 21.00. Liczba dzieci bawiących się jednocześnie na Sali Zabaw nie może przekroczyć 310.

4. Wstęp na Salę Zabaw mają wszystkie dzieci do dnia uzyskania pełnoletniości.


5. Wstęp do Sali Zabaw jest płatny. Koszt pobytu na terenie Sali Zabaw określony jest w cenniku.

6. Koszt pobytu obejmuje zarówno korzystanie z Sali Zabaw i ścianek wspinaczkowych.

7. Wstęp dla rodzica/opiekuna jest wliczony w cenę wejścia dziecka.

8. Dzieci do 4 roku życia dzieci mogą wejść na Salę Zabaw wyłącznie pod opieką rodzica/opiekuna.

9. Dla dzieci w wieku 0-4 lata przeznaczona jest Strefa Malucha. Liczba dzieci bawiących się jednocześnie w Strefie Malucha nie może przekroczyć 10.

10. Dzieci od 4 roku roku życia mogą pozostać w Sali Zabaw bez rodzica/opiekuna pod opieką animatora. Koszt pobytu bez rodzica/opiekuna, limitowanego czasowo i dopłaty za przekroczenie czasu określone są w cenniku.


11. Pozostawiając dziecko w Sali Zabaw  pod opieką animatora rodzic/opiekun zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Pozostawienia dziecka w Sali Zabaw.


12. W przypadku odmowy wypełnienia formularza  Obsługa Sali Zabaw ma obowiązek odmowy przyjęcia dziecka na teren sali.


13. Elementem integracyjnym Sali Zabaw są ścianki wspinaczkowe Waltopia. Korzystanie ze ścianek wspinaczkowych jest możliwe wyłącznie po zapoznaniu się z Regulaminem ścianek wspinaczkowych i po wyrażeniu zgody przez rodzica/opiekuna na skorzystanie ze ścianki przez dziecko. Korzystanie ze ścianek wliczone jest w cenę biletu i wymaga zrobienia rezerwacji na miejscu lub on-line. Rezerwacja obejmuje 60 minutową sesję, w tym 15 minut szkolenia. Ze ścianki wspinaczkowej mogą korzystać dzieci, których ciężar ciała wynosi minimum 15 kg.


14. Osoby korzystające z Sali Zabaw zobowiązane są do przestrzegania poleceń dotyczących bezpieczeństwa zabawy i spraw organizacyjnych personelu.


15. Korzystający z Sali Zabaw zobowiązani są do zachowania czystości i porządku.


16. Na terenie Sali Zabaw dzieci i dorośli przebywają bez butów ale w skarpetkach antypoślizgowych. Zakup bezpiecznych skarpetek jest możliwy w recepcji obiektu.

17. Dzieci nie mogą mieć podczas zabawy: okularów, łańcuszków, zegarków, kolczyków lub jakichkolwiek ostrych i niebezpiecznych przedmiotów.


18. Jedzenie i napoje można spożywać wyłącznie przy stolikach w strefie kafeteryjnej lub urodzinowej. Wnoszenie własnych artykułów spożywczych, niezakupionych w kafeterii SNG jest zabronione.


19. Na terenie Sali Zabaw obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz spożywania alkoholu i środków odurzających. Na terenie sali nie mogą przebywać osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Na terenie Sali Zabaw, jak i w całym obiekcie obowiązuje zakaz wnoszenia broni i wprowadzania zwierząt.


20. Okrycie wierzchnie, obuwie i torby prosimy zostawiać w szatni, szafie lub szafkach  zamykanych – do dyspozycji gości pozostają samoobsługowe szafki depozytowe.


21.Wynoszenie z Sali Zabaw zabawek, urządzeń i wszelkich elementów konstrukcji jest zabronione.

.

22.Wnoszenie na Salę Zabaw wszelkich przedmiotów, które mogą stanowić potencjalne zagrożenie dla korzystających z sali, jak również wnoszenie własnych zabawek  jest zabronione.

 

23. W przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych, wypadków, zauważonych usterek lub jakichkolwiek innych zdarzeń i zachowań stwarzających   zagrożenie na terenie Sali Zabaw należy natychmiast poinformować  Obsługę. Operator konstrukcji zabawowej cyklicznie dokonuje przeglądów stanu technicznego wszystkich atrakcji.


24. Klienci Sali Zabaw używają opasek/transponderów, które powinni nosić przez cały czas pobytu  na terenie Sali. Wejście na teren Sali Zabaw następuje przez bramkę wejściową. Opuszczenie terenu Sali Zabaw równoznaczne jest z zakończeniem korzystania z jej atrakcji. Ponowne wejście na teren Sali jest możliwe jedynie po ponownym wykupieniu biletu wstępu.


25. Za zgubienie lub uszkodzenie transpondera naliczona zostanie opłata w wysokości określonej  w cenniku. Zabronione jest wynoszenie transponderów poza teren Sali. Zabrania się przekazywania transponderów osobom trzecim.


26.Osoby niepełnosprawne korzystają z atrakcji Sali Zabaw wyłącznie pod opieką rodzica/opiekuna.


27. Z urządzeń, zabaw i atrakcji klienci powinni korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i instrukcjami.


28. W przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych lub wypadków na terenie Sali Zabaw, w którym zostanie poszkodowane dziecko lub opiekun, należy fakt ten natychmiast zgłosić Obsłudze.


29. Obsługa Sali Zabaw może odmówić przyjęcia dziecka lub skrócić jego pobyt jeśli swoim zachowaniem zagraża ono innym uczestnikom zabawy.


30.Na terenie Sali Zabaw zabrania się:


- wspinania po zewnętrznych ścianach i siatkach konstrukcji zabawowej
- wspinania po wewnętrznych ścianach konstrukcji, szczególnie z uwzględnieniem terenu wokół basenu z piłeczkami
- biegania po powierzchni nie przeznaczonej do zabawy np. paneli podłogowych
- wchodzenia na obszary, które są wyłączone z zabawy
- niszczenia konstrukcji, zabawek i elementów wystroju
- popychania innych dzieci
- wynoszenia piłeczek z basenu i innych zabawek
- jedzenia, żucia gum i picia podczas zabawy
- wnoszenia na teren sali zabaw przedmiotów niebezpiecznych.

Korzystanie ze ścianek wspinaczkowych wliczone jest w cenę wejścia do Sali Zabaw i wymaga zrobienia rezerwacji na miejscu lub on-line (odbiór rezerwacji on line – najpóźniej na 30 minut przed godziną rozpoczęcia sesji wspinaczkowej, w innym przypadku nie gwarantujemy rezerwacji).

 

Użytkowników obowiązuje regulamin Sali Zabaw.

Użytkownicy mogą korzystać ze ścianek wspinaczkowych oraz urządzeń znajdujących się na ich terenie wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem. Po wejściu na teren ścianek wspinaczkowych użytkownik jest zobowiązany do zgłoszenia się do instruktora ścianek wspinaczkowych.

 

1.      Ze ścianek wspinaczkowych mogą korzystać jedynie użytkownicy, których ciężar ciała wynosi minimum 15 kg.

2.      Ze ścianek mogą korzystać jedynie użytkownicy, którzy:

 

2.1.  Przed 45 minutową sesją wspinaczkową odbyli 15 minutowe szkolenie dotyczące zasad bezpiecznej asekuracji i obowiązujących w miejscu wspinania zasad porządkowych, a Rodzice/Opiekunowie Prawni użytkownika niepełnoletniego i pełnoletni użytkownicy zapoznali się   z regulaminem użytkowania ścianek wspinaczkowych i zaakceptowali jego warunki.

2.2.  Założyli odpowiedni i kompletny sprzęt asekuracyjny, obowiązkowo buty wspinaczkowe i kask – wszystko w cenie wejścia.


3.      Wspinaczka uprawiana nieprawidłowo, bez zachowania zasad bezpiecznej asekuracji i obowiązujących w miejscu wspinania zasad porządkowych, może doprowadzić do nieszczęśliwego wypadku groźnego dla zdrowia, a nawet życia wspinacza lub osób będących w pobliżu, dlatego zabrania się:


3.1.  Pozostawiania jakichkolwiek przedmiotów pod ściankami wspinaczkowymi (np.  butelki, torby, plecaki itp.).


3.2.  Przebywania bezpośrednio pod ścianą wspinaczkową w momencie, gdy ktoś się po niej wspina. Chwytania podczas wspinania konstrukcji, instalacji, itp. urządzeń nie będących chwytami wspinaczkowymi.


3.3.  Samowolnego odkręcania i dokręcania chwytów wspinaczkowych.


3.4.  Wspinania bez obuwia. Zabronione jest również chodzenie oraz asekuracja na materacu w obuwiu wspinaczkowym lub w obuwiu z ciemną brudzącą, zostawiającą ślady podeszwą.

4.      Użytkownicy zobowiązani są do spokojnego korzystania ze ścianek wspinaczkowych, w szczególności zabronione jest bieganie w strefie ścianek,
huśtanie na linach wspinaczkowych, wykonywanie gwałtownych ruchów.


5.      Użytkownicy noszący długie włosy zobowiązani są do ich związania.


6.      Osoby wspinające się na ściankach wspinaczkowych zobowiązane są zgłaszać obsłudze zauważone uszkodzenia lub obluzowanie chwytów wspinaczkowych oraz wszelkie inne nieprawidłowości.


7.      Personel ściany odpowiada za bezpieczeństwo na ściankach wspinaczkowych - należy bezwzględnie stosować się do jego poleceń. Obsługa jest uprawniona do usunięcia ze ścianki wspinaczkowej użytkownika, który nie stosuje się do jego poleceń.


8.      Liczbę osób wspinających się jednocześnie i przebywających na terenie ścianek wspinaczkowych określa instruktor prowadzący.


SNG, maj 2019

 

       

1. Rezerwacji można dokonać on-line, poprzez zaznaczenie następujących informacji w kalendarzu na stronie internetowej:

 

  • daty imprezy urodzinowej
  • godziny imprezy urodzinowej
  • pakietu urodzinowego
  • poczęstunku urodzinowego
  • ilości i przedziału wiekowego  dzieci biorących udział w urodzinach
  • ewentualnych dodatkowych atrakcji

2. Rezerwacji można dokonać osobiście w SNG.

3. W terminie 72 h od momentu dokonania rezerwacji imprezy urodzinowej należy wpłacić zaliczkę w wysokości 300,00zł  w formie  płatności online przez system DotPay lub na miejscu w recepcji Sali Zabaw w SNG.

4. W celu dokonania płatności online trzeba:

 

  • zarejestrować się na stronie internetowej www.stacjanowagdynia.pl poprzez wypełnienie formularza, w którym należy wpisać: imię i nazwisko, adres e-mail), numer telefonu, adres,
  • złożyć  zamówienie on-line poprzez wypełnienie formularza zawartego na stronie internetowej
  • uiścić zaliczkę  urodzinową kwocie 300,00zł przelewem bankowym on-line za pomocą systemu DotPay.
  • wpłacający otrzyma  potwierdzenie realizacji transakcji na wskazany przez siebie  adres e-mail, przesłanego z systemu DotPay.

5. Resztę płatności  należy uregulować w dniu imprezy. Brak płatności zadatku w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji oznacza rezygnację

6. Rezerwacja w terminie krótszym niż tydzień przed imprezą urodzinową możliwa jest tylko na miejscu w SNG.

7. Jeśli rezerwacja następuje w okresie krótszym niż tydzień przed przyjęciem urodzinowym prosimy o uregulowanie zaliczki w dniu dokonania rezerwacji na miejscu w SNG. W przypadku anulowania rezerwacji imprezy urodzinowej w ciągu 10 dni od dnia , w którym ma się odbyć impreza zaliczka nie podlega zwrotowi.

8. Możliwe jest dokonanie  korekty liczby dzieci uczestniczących w imprezie minimum 3 dni przed urodzinami. Jeżeli grupa dzieci będzie mniejsza niż 10, obowiązuje płatność za  10 uczestników.

9. W sytuacji zmniejszenia liczby uczestników imprezy i niepoinformowania o tym SNG minimum 3 dni przed urodzinami klient zobowiązany jest do uregulowania płatności za liczbę uczestników wynikającą z rezerwacji.

10. Wszelkie zmiany dotyczące imprezy urodzinowej należy zgłaszać mailowo na adres urodziny@ancymondo.pl minimum 3 dni przed imprezą.

11. Zaproszenia urodzinowe można odebrać osobiście w recepcji Sali Zabaw (prosimy o informację mailową) lub pobrać i wydrukować z naszej strony internetowej.

12. Zamawiający  oraz zaproszeni goście mogą wejść na salę zabaw najwcześniej 15 minut przed rozpoczęciem.

13. W czasie imprezy obowiązuje Regulamin Sali Zabaw. Przed rozpoczęciem imprezy Rodzic/Opiekun ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem Sali Zabaw.

14. Poczęstunek przygotowany dla dzieci ze względów sanitarnych musi być spożywany wyłącznie w sali przeznaczonej na imprezę.

15. Na imprezę urodzinową nie można wnosić żadnych produktów spożywczych, napojów ani tortu poza artykułami zakupionymi w kafeterii SNG.

16. Prosimy o punktualne przybywanie na imprezę urodzinową. Organizator i zaproszeni uczestnicy imprezy opuszczają wynajętą  salę urodzinową i salę zabaw 15 minut po zakończeniu imprezy.  Istnieje  możliwość przedłużenia imprezy i pozostania na sali zabaw – obowiązuje dodatkowa opłata wg cennika dostępnego w recepcji Ancymondo.

17. Impreza urodzinowa trwa od 2,5 do 3 godzin w zależności od wybranego pakietu.

REGULAMIN GRUP ZORGANIZOWANYCH   DLA PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ

 

Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki grup zorganizowanych korzystających z Sali Zabaw.

 

  1. Grupy zorganizowane – dzieci w wieku 4-15lat  korzystają z Sali Zabaw pod opieką pełnoletnich opiekunów.
  2. Minimalna ilość uczestników tworzących grupę zorganizowaną wynosi 15 dzieci.

  3. Sala Zabaw przyjmuje grupy zorganizowane od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00, z wyjątkiem dni, w których Stacja Nowa Gdynia jest nieczynna .Wizyta grupy zorganizowanej wymaga dokonania wcześniejszej rezerwacji, minimum 1 dzień przed planowaną wizytą grupy zorganizowanej w SNG.

  4. Ceny biletów za wstęp grup zorganizowanych do Sali Zabaw określa cennik. Aktualny cennik stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Ceny wejść w dni i godziny niestandardowe uzgadniane są indywidualnie z SNG.

  5. SNG zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na atrakcje lub całkowite wyłączenie z użytku konkretnych atrakcji/ sprzętów w przypadku gdy: ulegną one awarii lub prawidłowość ich funkcjonowania wzbudza zastrzeżenia.

  6. Wstęp opiekuna/opiekunów grup zorganizowanych korzystających z Sali Zabaw jest bezpłatny.

  7. Grupy zorganizowane i ich opiekunowie, na terenie Sali Zabaw są zobowiązani do pozostawienia ubrania w pomieszczeniach na wyłączność grupy. Dzieci  i Opiekunowie korzystają z Sali Zabaw w skarpetkach. Opiekunowie korzystający z Sali Zabaw w obuwiu mogą zostać poproszeni o opuszczenie Sali Zabaw. Opiekunowie powinni dopilnować, aby dzieci zdjęły wszelkie elementy ubioru (w tym w szczególności biżuterię dziecięcą), które mogą stanowić potencjalne niebezpieczeństwo w czasie zabawy.

  8. Korzystający z Sali Zabaw zobowiązani są do zachowania czystości i porządku.

  9. Ze względów bezpieczeństwa obszar Sali Zabaw jest objęty monitoringiem wizualnym.

 

Definicje


Użyte w treści niniejszego Regulaminu pojęcia i skróty oznaczają:

• „SNG” – Stacja Nowa Gdynia, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi pod adresem: Łódź,  ul. J.Kilińskiego 2;
• Regulamin – niniejszy Regulamin Stacji Nowa Gdynia – wraz z załącznikami;
• Członek „SNG” – osoba, która spełnia warunki określone w pkt 1 Regulaminu;
• Cennik – Cennik opłat obowiązujących Członków „SNG”, stanowiący załącznik nr 1;
• Karta – Członkowska Karta Identyfikacyjna;
• Obiekt – część hali sportowej wraz z otoczeniem położone w Zgierzu przy ul. Sosnowej 1, obsługiwane przez osoby zatrudnione przez „SNG”, udostępnione do korzystania Członkom „SNG” na zasadach określonych w Regulaminie;
• Recepcja –osoby zatrudnione przez „SNG”, oznaczone identyfikatorami, upoważnione do reprezentacji „SNG” w zakresie czynności wynikających z Regulaminu;
• Urządzenia Obiektu – boiska, korty, sale sportowe i pomieszczenia rekreacyjne – wraz z wyposażeniem – znajdujące się na terenie Obiektu;
• Zajęcia – zajęcia sportowe lub rekreacyjne organizowane przez „SNG”.


Zasady członkostwa


1. Warunkiem uzyskania członkostwa „SNG” jest:
• zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz wypełnienie i podpisanie deklaracji członkowskiej,
• wniesienie opłaty członkowskiej.

2. Członkiem „SNG” może zostać osoba pełnoletnia. Małoletni może uzyskać członkostwo, jeżeli osoba uprawniona do reprezentacji małoletniego wyrazi na to zgodę w formie pisemnej.

3. Członek „SNG” otrzymuje bezpłatnie Członkowską Kartę Identyfikacyjną zawierającą dane identyfikacyjne, które służą potwierdzeniu identyfikacji przez telefon lub telefax albo przy użyciu innych urządzeń służących komunikowaniu się na odległość.

4. Karta nie może być odstępowana bądź udostępniana do wykorzystania przez osoby trzecie. Dane identyfikacyjne nie mogą być ujawniane osobom trzecim.

5. Każdy przypadek zagubienia albo uszkodzenia Karty należy niezwłocznie zgłosić pracownikowi recepcji „SNG”. Nowa karta zostanie wydana po wniesieniu opłaty określonej w Cenniku.

6. Członkowi „SNG” przysługuje prawo nabycia abonamentu specjalnego lub karnetu specjalnego, na warunkach określonych w Cenniku.


Warunki korzystania z obiektu „SNG”


7. Członek „SNG” posiadający ważną opłatę członkowską, może odpłatnie korzystać z Urządzeń Obiektu oraz uczestniczyć w Zajęciach.

8. Członek „SNG”, po pozostawieniu Karty w Recepcji, otrzymuje klucz do szafki osobistej, znajdującej się w szatni. Klucz do szafki osobistej należy zwrócić do Recepcji przed opuszczeniem Obiektu. W przypadku nie zwrócenia klucza do szafki przed opuszczeniem obiektu SNG, SNG pobiera karę umowną w wysokości 50 zł.

9. Członek „SNG” korzystający z Urządzeń Obiektu jest zobowiązany do używania specjalistycznego, czystego obuwia sportowego nie zostawiającego śladów na nawierzchni.

10. Członkowie „SNG” mogą odpłatnie wypożyczać sprzęt sportowy za pokwitowaniem.

11. Opłaty za korzystanie z Urządzeń Obiektu, udział w Zajęciach oraz za wypożyczenie sprzętu pobierane są wyłącznie przez recepcję, z góry za pokwitowaniem w formie wydruku fiskalnego.

12. Członek „SNG” zobowiązany jest we własnym zakresie do pełnego rozpoznania swoich psychicznych i fizycznych możliwości lub ograniczeń w zakresie korzystania z Urządzeń Obiektu lub uczestniczenia w Zajęciach.

13. Członkowie „SNG” mogą dokonywać jednorazowych lub stałych (w powtarzających się z góry określonych terminach) rezerwacji Urządzeń Obiektu lub udziału w Zajęciach na zasadach określonych w odrębnych regulaminach:

a) regulamin rezerwacji na tenisa, badmintona i squasha;

b) regulamin uczestnictwa w zajęciach fitness.


Odpowiedzialność za szkody. Kary umowne


14. W przypadku uszkodzenia lub zanieczyszczenia nawierzchni Urządzeń Obiektu na skutek stosowania nieodpowiedniego obuwia, użytkownik zobowiązany jest do zwrotu kosztów specjalistycznego czyszczenia lub naprawy nawierzchni.

15. W przypadkach przewidzianych w Regulaminie lub w Cenniku Członek „SNG” zobowiązany jest do zapłaty na rzecz „SNG” kar umownych określonych w Cenniku. Jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa wysokości szkody „SNG” może dochodzić nadwyżki na zasadach ogólnych.


Postanowienia końcowe


16. Treść rozmów telefonicznych z Recepcją może być nagrywana.

17. Regulamin może zostać zmieniony przez „SNG”. Ogłoszenie o zmianie Regulaminu powinno zostać wyłożone w Recepcji na czternaście dni przed terminem wprowadzenia zmiany. Członek „SNG” przed terminem zmiany Regulaminu może złożyć pisemne oświadczenie o rezygnacji z członkostwa – z zachowaniem prawa do zwrotu opłaty członkowskiej w części proporcjonalnej do niewykorzystanego okresu członkostwa.

18. „SNG” ma prawo wykluczenia osoby naruszającej Regulamin z grona Członków „SNG” – z zachowaniem roszczeń wynikających z Regulaminu.

I. Część ogólna


1. Obiekt stanowi zespół basenów oraz sauny.
2. Obiekt czynny jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 23.00, w sobotę i niedzielę w godzinach 7.00 - 23.00. Ostatnie wejście: 30 min. – 22:20, 60 min. – 22:00.
3. Wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu oraz korzystające z usług oferowanych w obiekcie, zobowiązane są zapoznać się z regulaminem obiektu przed wejściem na jego teren.
4. Osoby chcące skorzystać z usług oferowanych w obiekcie zobowiązane są do uiszczenia opłaty za te usługi zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
5. Każdy użytkownik obiektu zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją użytkowania poszczególnych urządzeń w obiekcie, przed skorzystaniem z tych urządzeń oraz do przestrzegania regulaminu oraz instrukcji
6. Dzieci do lat 10 na terenie obiektu mogą przebywać tylko pod opieką dorosłych.
7. Osoby naruszające porządek publiczny, przepisy regulaminu oraz instrukcji lub nie stosujące się do zaleceń obsługi obiektu i służb porządkowych mogą być usuwane z terenu obiektu.
8. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz:

palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych,

wnoszenia opakowań szklanych, ostrych narzędzi oraz innych niebezpiecznych przedmiotów,

przebywania zwierząt,

wstępu osobom po użyciu alkoholu lub, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających.

9. Użytkownik zobowiązany jest do pozostawienia w depozycie przedmiotów wartościowych oraz pieniędzy.


II. Zasady korzystani z hali basenowej i pozostałych urządzeń obiektu

1. Pływalnia jest miejscem o podwyższonym ryzyku – należy zachować szczególną ostrożność.
2. Na terenie hali basenowej obowiązuje noszenie stroju kąpielowego.
3. Dzieci i osoby korzystające z/lub wymagające pieluch obowiązują specjalne pieluchy jednorazowe przeznaczone do kąpieli.
4. Każdy użytkownik będący na hali basenowej zobowiązany jest przed wejściem do hali basenowej do umycia całego ciała mydłem i dezynfekcji stóp.
5. Przy korzystaniu ze zjeżdżalni należy bezwzględnie stosować  się do instrukcji użytkowania i automatycznych sygnalizatorów urządzeń startowych oraz poleceń obsługi.
6. Podczas korzystania ze zjeżdżalni grup zorganizowanych wymagany jest pobyt opiekuna na starcie zjeżdżalni.
7. Zjeżdżalnia i sauny są miejscami o podwyższonym ryzyku.
8. Wychodzenie i wchodzenie do basenów może odbywać się tylko  w miejscach do tego przystosowanych.
9. Na terenie hali basenowej zabrania się:

biegania,

wpychania i wrzucania do wody innych użytkowników,

wchodzenia na balustrady, stanowiska ratowników, murki okalające baseny, kwietniki oraz inne urządzenia nie służące do tego celu

skakania do wody,

użytkowania sprzętu ratowniczego do innych celów niż jest przeznaczony,

wnoszenia toreb, za wyjątkiem toreb z rzeczami do pielęgnacji dzieci i sprzętem pływackim,

konsumpcji artykułów żywnościowych na terenie hali basenowej, poza barem i strefą wokół niego,

wrzucania do wody naczyń, resztek jedzenia i innych przedmiotów,

wnoszenia na halę basenową  napojów alkoholowych i innych środków odurzających ,

palenia, niszczenia wyposażenia ,zanieczyszczania wody,

żucia gumy

10. Zabrania się korzystania z hali basenowej osobom, których oznaki zewnętrzne wskazują na: zakaźne choroby skóry, inne choroby zakaźne, otwarte rany i skaleczenia, brak higieny. 
11. Z hali basenowej mogą być usuwane osoby o agresywnych zachowaniach i naruszające godność osobistą innych.
12. Grupy zorganizowane muszą mieć co najmniej jednego opiekuna na 15 uczestników, odpowiedzialnego za swoich podopiecznych przez cały czas przebywania na terenie hali basenowej.
13. Opiekun grupy zobowiązany jest do monitorowania stanu grupy na plażach basenowych i w wodzie.
14. Opiekun grupy zobowiązany jest do przebywania na hali basenowej.
15. Opiekun grupy po wejściu na halę basenową zobowiązany jest skontaktować się z ratownikiem, celem ustalenia zasad korzystania z kąpieli.
16. Osoby o niestabilnym stanie zdrowia powinny korzystać z basenów oraz urządzeń ze szczególną ostrożnością (lub po skonsultowaniu się ze swoim lekarzem).
17. Wszelkie skaleczenia, urazy oraz pogorszenie samopoczucia należy zgłaszać niezwłocznie ratownikowi.
18. Udzielanie doraźnej pomocy przedmedycznej  odbywa się w punkcie pierwszej pomocy przedmedycznej.


III. Odpowiedzialność i kary


1. Za zniszczenia, zagubienia elementów wyposażenia obiektu obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości wyposażenia.
2. Rzeczy pozostawione na terenie obiektu, a  znalezione przez personel basenu można odebrać w recepcji.
3. Za zgubienie paska z kluczem czip, wyniesienie, bądź jego uszkodzenie uniemożliwiające jego normalne funkcjonowanie, obowiązuje opłata w wysokości 150 zł.
4. Za zgubienie klucza do depozytu obowiązuje opłata w wysokości 100 zł.
5. Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o. nie odpowiada za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem regulaminu  obiektu, instrukcji oraz poleceń upoważnionego personelu.

Promocja – wypełnij formularz za 50% zniżki
 

Regulamin promocji

 

 

  1. Promocja trwa od 28 kwietnia 2019r. do 5 lipca 2019r.

  2. Promocja dotyczy możliwości skorzystania ze strefy ancymondo – nowej strefy rozrywki dla dzieci w Stacji Nowa Gdynia – centrum sportowym należącym do Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o. zlokalizowanym w Zgierzu, przy ul. Sosnowa 1.

  3. Założenia promocji: każdemu, kto wypełni formularz rejestracyjny dostępny na stronie http://promocja.ancymondo.pl przysługuje kod rabatowy uprawniający do zniżki w wysokości 50% na pierwsze pojedyncze wejście do strefy ancymondo w terminie do 15 września 2019r.

  4. Z promocji można skorzystać w ramach wejścia jednorazowego zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie http://ancymondo.pl

  5. Każdemu użytkownikowi przysługuje jeden kupon rabatowy.

  6. Kupon rabatowy uczestnik promocji otrzyma na wskazany w formularzu adres mailowy:
    1. w terminie poprzedzającym oficjalne otwarcie strefy ancymondo w Stacji Nowa Gdynia lub
    2. w terminie 2 dni roboczych od momentu wypełnienia formularza po oficjalnym otwarciu strefy ancymondo w Stacji Nowa Gdynia
  7. W przypadku poprawnej rejestracji a braku otrzymania kuponu, prosimy o kontakt poprzez wiadomość na profilu Ancymondo na portalu facebook, lub przesłanie takiego zgłoszenia na adres serwus@ancymondo.pl

  8. Kupon rabatowy nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny ani inne usługi z oferty Stacji Nowa Gdynia