Strefa klienta

Na podany adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający zmianę hasła.

Dotyczy TYLKO klientów, którzy byli w klubie, dokonali już rejestracji w Stacji Nowa Gdynia, otrzymali kartę członkowską a NIE ZAREJESTROWALI się jeszcze w Strefie Klienta na stronie.

Jeżeli posiadasz już kartę członkowską SNG i otrzymałe(a)ś TOKEN (wysłany mailem lub przekazany Ci w recepcji), wprowadź swój adres E-MAIL (podany przy rejestracji) oraz TOKEN. Twoje konto w STREFIE KLIENTA zostanie zintegrowane z Twoim kontem w Stacji Nowa Gdynia.


Jeśli posiadasz już kartę członkowską SNG, poproś w recepcji klubu o TOKEN, który pozwoli Ci się zarejestrować w STREFIE KLIENTA. Skorzystaj wtedy z opcji POŁĄCZ KONTA powyżej.

Jeśli nie posiadasz jeszcze karty członkowskiej SNG, nigdy nie byłe(a)ś w naszym w klubie, dokonaj REJESTRACJI korzystając z formularza poniżej. Do aktywacji konta będzie potrzebna jeszcze wizyta w klubie i podpisanie dokumentu potwierdzającego otrzymanie karty członkowskiej. W tym celu skontaktuje się z Tobą przedstawiciel SNG, aby ustalić najlepszy dla Ciebie termin wizyty w klubie (np. przy okazji pierwszej wizyty na zajęciach!)


Kobieta Mężczyzna
* pola wymagane